محمد اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا در ساری افزود : در این دهه 794 پروژه عمرانی در مازندران افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.
وی اضافه کرد : در مجموع در سال جاری افزون بر 50 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در مازندران به بهره برداری رسید و این روند برای سال آینده نیز تکرار می شود.
** اشتغال 1800 نفر با پروژه های اقتصادی دهه فجر
استاندارمازندران گفت که در دهه فجر سال جاری با بهره برداری از 34 واحد تولیدی و صنعتی برای حدود یک هزار و 800 نفر ایجاد اشتغال شده است.
اسلامی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی را در این خطه شمال کشور برای دهه فجر سال جاری حدود 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته وی بیشترین پروژه های عمرانی دهه فجر با 164 پروژه عمرانی مربوط به مناطق روستایی مازندران است.
* کلنگ زنی 14 پروژه جدید در دهه فجر
نماینده عالی دولت در مازندران گفت که در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان عملیات اجرایی 14 پروژه عمرانی با اعتبار حدود 2 هزار میلیارد ریال شروع شد.
دهه فجر سال گذشته 713 طرح عمرانی در مازندران با اعتبار افزون بر 6 هزار و 800 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده بود.
در مجموع تا پایان دولت یازدهم در مازندران افزون بر پنج هزار طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
هم اکنون طبق آمار حدود 5 هزار و 330 پروژه عمرانی اعم از احداثی، تعمیراتی و بازسازی در این استان در دست اجراست که برای تکمیل این پروژه ها بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
در سال جاری میزان اعتبار عمرانی مصوب در لایحه بودجه 96 برای مازندران افزون بر 11 هزار و 600 میلیارد ریال بود که حدود نیمی از این اعتبار تاکنون به مازندران تخصیص یافت.
میزان اعتبار پیش بینی برای این استان در لایحه بودجه سال 97( اعم از استانی، ملی و تبصره های قانونی) حدود 11 هزار میلیارد ریال است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.