وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش ایلنا از نوشهر، دکتر علی ربیعی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر ،چالوس و کلاردشت اظهار داشت: خدا را شاکریم که به 40 سالگی انقلاب رسیدیم و به کوری چشم آنهایی که می گفتند به این مرحله از انقلاب رسیدیم و 100 سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی از آزادی یک ملت دفاع کردیم و می خواستند انرژی کشور را از ما بگیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروزهم جسارت می کنند واعلام کردند که نمی گذارند این انقلاب 40 ساله شود و باید این آرزو را به گور ببرند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مقابل نسل آینده مسئولیت داریم، اظهار کرد: انقلاب یک قاعده اجتماعی بوده و دارای قانون است و دشمن به دنبال شبه افکنی است.

ربیعی با اعلام اینکه نیاز جامعه امروز ما عمق بخشیدن به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است گفت: صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه برای فقر باید بیشتر برنامه ریزی کرد، ادامه کرد: برای رسیدن به یک میلیون شغل باید دردل برنامه ریزی های زندگی مردم تغییر ایجاد کرد و آن را به زندگی مردم متصل کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو هدف اصلی دولت را اشتغال فراگیر و محدود کردن فقر برشمرد و افزود: با مدارا کردن و در کنار هم بودم مسائل ومشکلات مردم را حل کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در مازندران گردشگری نداریم بلکه مسافرگردی است، طرح جامع گردشگری داریم .

ربیعی اجرای برنامه جامع پرورش گل وگیاه در غرب مازندران را از برنامه های مهم برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد:  پتروشیمی های بزرگ موفقیت نمی اورد.

وی با بیان اینکه سالمندی در روستاها نباید با فقر رو به روشود تصریح کرد: بیمه روستایی را در مازندران تقویت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه رقم قابل توجهی در حوزه درمانی در چالوس انجام داده ایم و این وظیفه ماست، گفت: آمادگی برای نوسازی بیمارستان چالوس را داریم.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.