به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار رمضان شریف پنجشنبه شب در یادواره 27 شهید روستاهای میانگله و چناربن بخش مرکزی شهرستان نکا که در مسجد روستای چناربن برگزار شد ، افزود : امروز جوانان ما تصویری از انقلاب دارند که دشمنان در فضاهای مجازی و جنگ نرم برای آنان ساخته اند و وظیفه ما تبیین درست انقلاب و تلاش های مردم برای این نظام است.
وی ادامه داد : رشادت‌ها و حماسه‌های فرزندان این مرز و بوم در مقاطع مختلف این انقلاب اسلامی، بر کسی پوشیده نیست و ملت ما با دستان خالی، اراده فولادین و اطاعت از امام و رهبری بر همه توطئه ها نائل آمد .
سردار شریف گفت : جوانان ما باید بدانند که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند با یک هجمه نظامی گسترده ، طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچد ، ولی مردم ما مقابله کردند و دشمن را به خاک ذلت نشاندند.
وی افزود : انقلاب ما براساس آموزه های دینی ، فرهنگ اسلامی و ارزش ها شکل گرفته و باید عزت و عظمت انقلاب در دوران مختلف توسط پدران و مادران ، همرزمان و رزمندگان دفاع مقدس برای جوانان تبیین و تشریح شود.
مسئول روابط عمومی سپاه گفت : باید نسل جدید و جوانانی که این انقلاب را درک نکردند ، بدانند که شکست دشمن در مقابل نظام نوپای اسلامی به دلیل قدرت رهبری حضرت امام خمینی(ره) و نفوذ و ارتباط معنوی و قلبی ملت با امام، ولایتمداری و پایبندی به ارزش ها و اهل بیت(ع) بود و امروز وظیفه مهم ما بیان این مسائل و روشنگری در این راستا است.
شریف با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، گفت : بزرگداشت نام و یاد شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا، مهم ترین وظیفه ما در قبال آنان است و باید در ادامه راه انقلاب با ولایتمداری ، حفظ وحدت و پایبندی به فرهنگ ارزشی و اهل بیتی بر دشمنان مختلف در جنگ سرد و سخت پیروز شویم.
شهرستان 120 هزار نفری نکا بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.