به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریانپور روز سه شنبه در بهره برداری از سالن فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه ، افزود : امسال در استان مازندران اعتبارات مناسبی در قالب تسهیلات برای تحقق تولید و اشتغال در نظر گرفته شده است .
وی از جمله این تسهیلات را همچون اعتبار 165 میلیارد تومان برای اشتغال، 130 میلیارد تومان برای خوداشتغالی و کارخانگی ، اعتبار 32 میلیارد تومان برای مشاغل و 750 میلیارد تومان برای بسته حمایت از تولید از محل سایت بهین یاب اعلام کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران سهم سرمایه‌ گذاری خارجی این استان برای امسال را 670 میلیون دلار اعلام کرد .
خیریانپور با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال مازندران شاهد بهره برداری رسیدن از 794 طرح عمرانی و تولیدی خواهیم بود گفت که این طرح ها با هزینه ایی بالغ بر 851 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید .
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی احیاکننده فرهنگ و خود باوری است ، گفت که مسئولین در این نظام با نگاه حمایت از مظلومان و در راستای انقلاب گام برداشته اند .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر مشکلاتی که بیگانگان برای کشور ایجاد کرده اند ، گفت : مسئولان باید با نگاه خدمت رسانی به مردم در حال ایفای وظیفه و خدمت رسانی باشند .
در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی دستگاه سی.تی اسکن بیمارستان زیراب، سالن فرهنگی و هنری اداره ارشاد و آسفالت معابر با هزینه ایی بالغ بر 9 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.