به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز سه شنبه در حاشیه افتتاحیه 6 طرح بهداشتی ، آبرسانی و آموزشی در شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : امسال تنها در پروژه های عمرانی روستائی ، عمرانی شهری ، زیرسازی و زیربنایی که در دهه فجر شاهد بهره برداری ان در استان هستیم حدود 800میلیارد تومان سرمایه گذاری شد.
استاندار مازندران با بیان اینکه تعدادی از پروژه ها در دهه فجر و تعدادی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد ، افزود : اینها غیر از پروژه هایی است که به عنوان پروژه زیربنایی در حال اجرایی است که به عنوان آمار و ارقام نمی آید.
اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت اندک بودجه در کشور همچنان روند ساخت و ساز و پیشرفت توسعه پابرجا است ، گفت : امیدواریم مردم با نقش روزافزون خود منابع شان را در مدار تولید واقتصاد قرار دهند تا شاهد رشد وتوسعه در پیشرفت استان باشیم .
وی با بیان اینکه نقش آفرینی مردم یک فرصتی است که انقلاب برای ما به وجود آورده است گفت : هرچه قدر که مشارکت مردم در روستاها بیشتر باشد روستاها آبادتر است که ما هم به سهم خود برنامه هایی برای توسعه زیرساخت داریم .
استاندار مازندران با بیان اینکه امسال شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه گازرسانی از دامغان به استان مازندران بوده ایم ، گفت : همچنین در دهه فجر امسال شاهد به بهره برداری رسیدن چند پروژه گازرسانی در روستاها هستیم .
در شمشین روز از دهه مبارک فجر روز سه شنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی 3 طرح بهداشت ، یک طرح آبرسانی و 2 واحد آموزشی در شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.