حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در ساری افزود : با توجه به اتفاقات و ناآرامی های اخیر ، راهپیمایی 22 بهمن امسال از حساسیت ویژه تری برخوردار است .
وی ادامه داد : حضور حماسی و باشکوه مردم در این راهپیمایی خط بطلانی بر یاوه گویی های کینه توزان و دشمنان نظام می کشد .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه و همواره پشتیبان نظام و انقلابشان هستند ، گفت : این بار هم مردم کشورمان جلوه ای دیگر از پشتیبانی هایشان از انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن امسال ترسیم می کنند .
** تغییر مسیر راهپیمائی در ساری
یوسف پور در خصوص مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در مرکز استان مازندران افزود : براساس تصمیم گیری هایی صورت گرفته مسیر راهپیمایی امسال در ساری تغییر کرده است .
وی افزود : امسال این راهپیمایی ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان ساعت به سمت میدان امام ساری برگزار می شود .
پیش از این راهپیمایی 22 بهمن در ساری از میدان شهید قاسمی به سمت مصلی این شهر برگزار می شد که به دلیل کمی وسعت محل تجمع ، امسال این مسیر تغییر کرد .
یوسف پور گفت : امیدواریم با تعیین مسیر مناسب تر راهپیمایی ، پوشش بهتر و مطلوب تر این حماسه عظیم توسط رسانه ها صورت بگیرد تا پایانی بر تمامی دسیسه های رسانه های بیگانه برای زیر سئوال بردن این حماسه ها باشد .
** برنامه ویژه آموزش و پرورش
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از برنامه ویژه آموزش و پرورش در این روز خبر داد و گفت که دانش آموزان 2 مدرسه مقطع راهنمایی ساری به صورت دسته جمعی شعر انقلاب را می خوانند .
وی همچنین رژه موتورسواران و اجرای برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان را از برنامه جنبی در این راهپیمایی ذکر کرد .
یوسف پور با گلایه از رسانه ملی در پوشش کم و محدود حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی مناسبت های مختلف ، از این رسانه خواست تا وقت و زمان بیشتری را به انعکاس تصاویر این حضور اختصاص بدهند .
در حالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از انعکاس کم صدا و سیما از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی مناسبت ها گلایه کرد که در جلسه امروز بیشترین زمان را به برنامه ریزی برای تصویربرداری و استقرار خبرنگاران و گزارشگران این رسانه اختصاص یافت .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.