مدیر کمیته امداد گلوگاه، شامگاه دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این شهرستان سهمیه اجرای 120 طرح اشتغال زایی در سال جاری را دارد که 114 طرح برای دهه فجر به بهره برداری رسید.
محمدرضا یعقوبی اظهار داشت: برای 114 طرح اجرایی شده از اعتبارات بند 'د' تبصره 16 و منابع صندوق امداد ولایت در مجموع 22 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: این طرح ها در بخش های مختلف دامپروری، صنفی و صنعتی، کشاورزی و باغداری و همچنین بهره برداری از یک باب شهربازی کودکان بود که با حضور امام جمعه گلوگاه، فرماندار، بخشداران مرکزی و کلباد و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
همچنین توجه به محرومان و نیازمندان از جمله دغدغه های مهم دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل امروز در پنجمین روز از دهه فجر، یک پروژه بهداشتی و درمانی خانه بهداشت روستای' کفرات' در بخش محروم هزارجریب نکا به بهره برداری رسید.
رییس شبکه بهداشت و درمان نکا در حاشیه این افتتاحیه به خبرنگار ایرنا گفت: این خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال و برای خدمات رسانی بهتر به روستاییان افتتاح شد.
علیرضا خانجانی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده برای دهه فجر امسال 6 پروژه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال تا پایان این دهه به افتتاح و بهره برداری می رسد.
وی گفت: این پروژه ها شامل خانه های بهداشت روستایی، انبار دارویی، سالن اجتماعات و اتاق های اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا است.
شهرستان گلوگاه و نکا در شرق مازندران واقع است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.