مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در دهه فجر امسال 3 شرکت تعاونی در شهرستان محمودآباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از ساری،مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : در دهه فجر امسال 3 شرکت تعاونی در شهرستان محمودآباد به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها برای 45 نفر شغل ایجاد می شود .

کامران اصغری  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای ایجاد این شرکت ها که در بخش های صنعتی ، کشاورزی ، و خدمات فعال می شوند بیش از 3 میلیارد و 100 میلیون ریال سرمایه گذاری شد .

وی در تشریح این طرح ها گفت : شرکت تعاونی تولیدی طراحان مدار گستر الکترونیک با طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی در شهرستان محمودآباد یکی از این طرح ها است .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران اشتغالزایی این طرح را حدود 10 نفر به طور مستقیم اعلام کرد و افزود : 800 میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شد .

وی گفت : شرکت تعاونی خدماتی احسان رویان سبز کاسپین با محوریت طراحی، نظارت، مشاوره، محاسبه فنی و امور عمرانی در محمود آباد دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد .

به گفته اصغری با اجرای این طرح 300 میلیون ریالی برای 15 نفر اشتغال ایجاد شد .

وی از شرکت تعاونی نوآوران توانمند شمال به عنوان دیگر طرح دهه فجر امسال برشمرد و گفت : تولید صنایع تبدیلی کشاورزی محوریت تولیدات این شرکت می باشد که برای اجرای این طرح 2 میلیارد ریال هزینه شد .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود : با اجرای این طرح نیز برای بیش از 20 نفر اشتغال ایجاد شد .

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از شرکت های تعاونی مذکور نیز دارای  7 عضو هستند.

مازندران بیش از 14 هزار شرکت تعاونی دارد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.