استاندار مازندران گفت:در دفاع مقدس کسی به فکر رتبه و درجه نبود و همه به خدمت و پیروزی توجه می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد اسلامی صبح امروز در آیین افتتاحیه فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که همزمان با 10 موزه فرهنگی سراسر کشور برگزار شد ،اظهار داشت:برگزاری مراسم همزمان این پروژه ها نشان از اراده یکپارچه و قاطع است برای اینکه بدانیم رمز و راز پیروزی و موفقیت ما و رمز ماندگاری بر اساس چه مولفه هایی بوده تا آن را زنده نگه داریم.

وی تفکر جمعی، همبستگی، خداجویی را رمز پیروزی انقلاب دانست و افزود:در دفاع مقدس کسی به فکر رتبه و درجه نبود و همه به خدمت و پیروزی توجه می‌کردند.

استاندار مازندران گفت:در این عرصه هم باید مانند ایام دفاع مقدس به باورهایمان ایمان مجدد بیاوریم و برای رسیدن به قله‌های موفقیت همان مولفه‌ها را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه بازسازی پارک موزه دفاع مقدس در این مکان از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است،افزود: این مکان روایتگر دلامردی و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که شبیه سازی عملیات والفجر هشت در این پارک موزه نمونه ای مهم از این دستاورد است.

اسلامی ادامه داد:ضرورت دارد در مسیر سازندگی و عزت روز افزون ملت تلاش بی وقفه خودمان بدون هیچگونه تعللی ادامه دهیم.

استاندار مازندران گفت:می بایست از فرصت  و ظرفیت های موجود به عنوان قدرت جهانی شدن بهره گیری کنیم و اینکه نباید رفتار و بروکراتیک اداری ما را برای انجام خدمت به مردم خسته کند.

اسلامی از سرمایه گذاری پنج هزار و 500 میلیارد تومانی در سالجاری خبر داد و افزود:با وجود چنین ظرفیتی باید همه با هم میثاق ببندیم تا سر راه مردم موانع ایجاد نکنیم.

وی تاکید کرد:باید تلاش کنیم تا مازندران را تبدیل به قطب پیشرفته در جهت شکوفایی اقتصادی بکنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.