دیدار این دو تیم در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک باشگاههای کشور قرار بود یکشنبه این هفته برگزار شود که به خاطر بارش برف و باران به روز دوشنبه موکول شد و این بار هم به خاطر شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه هفت تیر بابل و ادامه بارش برف به تعویق افتاد.
فریبرز محموزاده سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که همزمان با دیدار تیم های مازندرانی خونه به خونه و نساجی در روزپنجشنبه 19 بهمن ماه ، دیدار تیم های راه آهن با اکسین و ملوان با صبا نیز برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهرآورد دو تیم در هفته بیست و یکم قرار بود در شرایطی برگزار شود که تیم نساجی با هدایت ' مهدی پاشازاده ' در بازی رفت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر تیم خونه به خونه مازندران را که هدایت آن را ' جواد نکونام ' بر عهده داشت ، شکست داد و این دیدار برای بابلی ها به مثابه انتقام و جبران شکست بازی رفت از همسایه قائمشهری تلقی می شد.
دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران در 5 دیداری که در لیگ دسته یک برابر هم صف آرایی قرار گرفتند ، در بازی هایی که میزبان بودند ، صاحب پیروزی شدند ، اما سرنوشت بازی نیمه تمام شهرآورد چهارم در بابل که با حواشی زیادی همراه بود، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون و پس چندین هفته وقفه به سود تیم نساجی اعلام شد، نتیجه ای که حتی در رسانه ها هم درج نشد.
تا پایان هفته بیستم ویکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تیم نساجی با کسب 36 امتیاز در مکان سوم و خونه به خونه بابل هم با 35 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.