به گزارش خبرنگار ایرنا ، هم اکنون بارش برف روستاهای درجان ، مران ، سرن ، شهرستان ، قاضی محله ، هلوان ، جوربالان ، جیربالان ، آش محله ، دریاسر و پلت هاله واقع در دهستان سه هزار و روستاهای برسه ، عسل محله ، اشکور محله ، گلستان محله ، شانه تراش و میانکوه محله دهستان دوهزار را سفید پوش کرده است.
ارتفاع برف در برخی از این مناطق به بیش از20 سانتی متر رسیده و نیروهای راهداری با تلاش مضاعف در حال عملیات برف روبی راه های منطقه به ویژه مسیرهای کوهستانی و برف گیر هستند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن از اعزام ماشین آلات برف روبی به دهستان های دو هزار و سه هزار بخش خرم آباد این شهرستان خبر داد و گفت : از شب گذشته با آغاز بارش برف عملیات برف روبی در دو محور اصلی دو هزار و سه هزار آغاز شد و امروز (دوشنبه ) نیز مرحله دوم آن در حال انجام است تا این مسیر ها باز بمانند و تردد در آنها جریان داشته باشد.
تورج فتحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی این شهرستان خودداری کنند.
وی اظهار داشت : جاده در دست احداث تنکابن به الموت قزوین به دلیل بارش سنگین برف بسته شده است.
فتحی از افرادی که قصد تردد در محورهای برفگیر این شهرستان را دارند خواست تا وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و وسایل گرمایی مجهز کنند.
همچنین وزش باد نسبتا شدید در این شهرستان که از شب گذشته آغاز شد موجب قطع برخی درختان ، کنده شدن سقف برخی انبارها و تخریب برخی تابلوهای تبلیغاتی شد.
هم اکنون در مناطق جلگه ای بارش باران متوقف شده و تنها وزش باد را شاهد هستیم.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.