مصطفی سالاری عصر شنبه در بازدید از محور اسالم به خلخال شهرستان تالش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در این محدوده شروع شده و پیش بینی می شود امشب در مناطق جلگه ای، غرب و محدوده میانی به شرق استان، شاهد بارش برف باشیم.
وی از مردم خواست از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت سفر، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و امشب از پارک خودروها در خیابان های اصلی شهرها خودداری کنند تا برای عملیات برفروبی و امدادرسانی، مانعی ایجاد نشود.
استاندار گیلان به ساکنان مناطق ییلاقی و کسانی که به هر دلیل به جابجایی نیاز دارند توصیه کرد، قبل از شروع بارندگی ها به جابجایی های خود اقدام کنند.
سالاری بیان کرد: با توجه به تقسیم کار صورت گرفته میان دستگاه های دولتی و امدادرسان، بارندگی ها را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت و باید بخش های دولتی، خصوصی، نهادهای عمومی، سازمان های مردم نهاد و مردم در صورت نیاز با دستگاه های امدادرسان همکاری کنند.
محور اسالم به خلخال با 70 کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و گذر از آن در فصل زمستان به علت برف و کولاک، احتیاط بیشتری را می طلبد.
با ورود توده هوای بارشی به گیلان، مناطق مختلف استان با کاهش دما و بارش باران مواجه است و ارتفاعات و جاده های کوهستانی سفیدپوش شده است.
خبرنگار:عیسی پاشاپور**انتشاردهنده:کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.