استاندار مازندران از پروژه فاز 2 خط انتقال و تصفیه خانه آب آشامیدنی روستایی کلاردشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا ، استاندار مازندران به همراه معاون عمرانی ، مدیر عامل آبفار استان،فرماندار کلاردشت و جمعی از مسئولان و مردم منطقه از پروژه فاز 2 خط انتقال و تصفیه خانه آب آشامیدنی روستایی کلاردشت بازدید کرد.

در حاشیه بازدید از این پروژه به عنوان اولین پروژه تصفیه آب روستایی در سطح استان ،  مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار مازندران ضمن قدردانی از حضور استاندار در این بازدید اظهار داشت: حجم کل عملیات اجرایی برای بهره برداری از این پروژه 27 کیلومتر خط انتقال  ،  5 کیلومتر شبکه توزیع ، یکهزار متر مکعب مخزن زمینی ، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه موجود تا 200 لیتر بر ثانیه و احداث یک واحد تصفیه خانه جدید به ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه است که تاکنون 25 کیلومتر خط انتقال ، 2.5 کیلومتر شبکه توزیع ، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه موجود تا 200 لیتر بر ثانیه انجام شده است.

 عبدالهی مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را 152 میلیارد ریال اعلام کرد که تاکنون 55 میلیارد ریال هزینه شده و 97 میلیارد ریال دیگر برای اتمام این پروژه مورد نیاز است که مبلغ 57 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای این پروژه از محل تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی اولویت دار-صندوق توسعه ملی- مصوب شده است.

 وی افزود: هم اکنون با اقدامات انجام شده بخشی از این پروژه در حال بهره برداری است که پس از اتمام، 22 روستا با جمعیتی بالغ بر 28 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

در ادامه استاندار مازندران ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای آبرسانی در سطح روستاهای استان انجام شده و مردم از عملکرد شرکت آبفار استان رضایت دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.