به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اسماعیلی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان نور افزود : شهرستان گردشگر پذیر نور سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر است و از سوی دیگر تنها بیمارستان قدیمی و عمومی شهرستان به دلیل نداشتن فضای لازم و امکانات حتی در ارائه خدمات درمانی به جمعیت ساکن با مشکل مواجه است.
وی تصریح کرد : ساخت و جایگزین کردن بیمارستان تخصصی 160 تختخوابی امام خمینی(ره) نور از سال 94 جزو مطالبات مهم مردم منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان تخصصی یکی از ضرورت های اساسی مردم منطقه و میلیونها گردشگر برای رفع نیازهای بهداشتی درمانی است که مسئولان مربوطه باید تلاش مضاعف داشته باشند تا هرچه زودتر کلنگ احداث آن در محوطه بیمارستان زده شود.
بیمارستان عمومی و قدیمی 135 تختخوابی امام خمینی(ره) نور به دلیل نداشتن فضای فیزیکی لازم در 2 طبقه هم اکنون روزانه پذیرای 600 تا یک هزار و 200 مراجعه کننده سرپایی است و حدود 80 زایمان ماهانه در آن انجام شده و با 13 دستگاه دیالیز تنها بیمارستان موجود حدفاصل محمود آباد تا نوشهر است.
از سال 94، احداث و جایگزین کردن بیمارستان جدید مورد توجه قرار داشته است که به دلیل نبود زمین لازم برای احداث آن قرار شد که در محوطه بیمارستان قدیمی ایجاد شود و با توجه به محدودیت یک هکتار زمین محل احداث بررسی و آزمایشگاه خاک آن برای ایجاد بیمارستانی چند طبقه با داشتن تمامی بخش ها در حال حاضر مراحل پایانی را طی می کند.
سرپرست فرماندار نور نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به 163 هزار میلیارد تومان پروژه های دولت های قبلی که بر دوش دولت تدبیر و امید افتاد، نباید تمامی مسئولیت های شرایط فعلی را بردوش دولت انداخت و آن را در اذهان عمومی اشاعه داد بلکه باید حقایق بازگو شود.
علی شادمان حفظ نظام جمهوری اسلامی که با خون شهدا بدست آمده است را واجب دانست و افزود: بهترین روش در این راستا عملکرد مناسب برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت و آبادانی است.
وی از مسئولان خواست با تمام وجود با مدیریت جهادی در مسیر رضایتمندی مردم گام بردارند و تاکید کرد: هیچ نوع نارسایی و تعلل در ارائه خدمات به مردم از سوی مسئولان قابل پذیرش نیست.
شهرستان نور با 120 هزار جمعیت سالانه پذیرای میلیون ها گردشگراست.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.