سردار سید محمود میرفیضی روز سه شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین دوره بصیرت فرماندهان نیروی انتظامی مازندران افزود: امروز سران قوا و مردم در سرکوبی علیه سوء استفاده کنندگان ناآرامی های اخیر با عقلانیت و بصیرت برخورد کردند.
وی وضعیت ارتباط نیروی انتظامی با مردم را مطلوب توصیف کرد و گفت: در واقع موفقیت نیروی انتظامی در نتیجه اجتماعی و مردمی کردن ماموریت ها است.
وی گفت: ناآرامی های اخیر کشور یک اعتراض اجتماعی بوده است و ناجا در برخورد با نیروهای سوء استفاده کننده به خوبی عمل کرده است.
وی تاکید کرد که نیروی انتظامی در ناآرامی های اخیر سربلند بود ،چراکه بصیرت سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری در همه سطوح نیروهای ناجا نهادینه شده است.
میر فیضی با بیان این نکته که نیروی انتظامی دراین ناآرامی ها غافلگیرنشد و توانمندی خود را به درستی به نمایش گذاشته است، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تجزیه و تحلیل صحیح همراه با راهکار، اقدامات پیشگیرانه و با بالا بردن آستانه تحمل توانست در ناآرامی اخیر ، ماموریت خود را به درستی عملیاتی کند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از وظایف درست نیروی انتظامی در مواجهه با ناآرامی های اخیر قدردانی کرده است، گفت: نیروی انتظامی همسو با منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ناجا باید در تراز جمهوری اسلامی ،شان اسلام و مردم مومن و مسلمان عمل کند، ماموریت های خود را انجام می دهد.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: هر چند نیروی انتظامی در برخی از ماموریت ها با مشکلات مواجه است ،چراکه بسیاری از این مسایل مربوط به حوزه ماموریت های دیگر دستگاه های اجرایی است.
حجت اسلام احمد رضا پور خاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران نیز در این ائین ضمن قدردانی از عملکرد ناجا در ناآرامی های اخیر کشور گفت: هر چند 85درصد از کسانی که در این اعتراض ها شرکت کردند مردم با هدف اعلام مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده است ، اما باید بپذیریم 15درصد مابقی که در بین مردم حضور داشته اند ، سوء استفاده کنندگانی بودند که از سوی دشمنان داخلی و بیگانه هدایت می شدند.
وی با بیان اینکه به طور یقین دشمنان در نبرد نظامی با جمهوری اسلامی هراس دارند، افزود: به همین دلیل امروز دشمنان فقط با حربه بیگانه کردن مردم با هویت دینی و فرهنگ بومی ،برنامه ریزی کرده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران تاکید کرد که دشمن دست از سرما بر نمی دارد و همواره باید مراقب باشیم و برگزاری دوره های آموزشی بصریت افزایی لازمه حفظ هویت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرنگار ایرنا هفتمین دوره بصیرت فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری ها و مدیران واحد های مختلف نیروی انتظامی استان مازندران به مدت 4روز در مجتمع فرهنگی و آموزشی نیروی ناجا در فرح آباد ساری برگزار شد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.