به کگزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،  محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان استانداری مازندران، مردم استان را پرظرفیت و توانمند توصیف نمود و خاطر نشان ساخت: برای اعتلای مازندران باید از از فضای انتخابات و گرایش های سیاسی فاصله بگیریم و چون ید واحده عمل کنیم.
استاندار با بیان این که استانداری شان بسیار بالایی دارد، گفت: باید در جهت تقویت جایگاه استانداری برای ایفای نقش حاکمیتی آن در راستای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم.
وی افزود: کارکنان استانداری باید نفوذ ناپذیر و توصیه ناپذیر باشند و بر اساس اصول و در مسیر کار، با کفایت عمل کنند.
مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که شعارهای دکتر روحانی به برنامه تبدیل شده است، یاد آور شد: مجموعه مدیریت باید کار خود را بر اساس ملاک و ضوابط انجام دهد.
استاندار با بیان این که سیستم مدیریت باید یک شخصیت واحد باشد، تصریح کرد: خود باورانه و فارغ از دسته و گروه سیاسی عمل کنید و برای ارتقا جایگاه خود تلاش نمایید.متعهدانه عمل کنید و با تسلط مسایل استان را پیگیری و حل نمایید.
اسلامی با اشاره به این که مداخله، چرخ حرکت توسعه در استان را متوقف کرده است، افزود: استانداری دستگاه حاکمیتی است و باید همه دستگاه ها را نظارت، پشتیبانی و هدایت نماید.
نماینده عالی دولت در مازندران، با تاکید بر این که مکاتبات اداری باید با کیفیت در راستای اقدام موثر باشد، گفت: دولت الکترونیک باید در راستای منشور حقوق شهروندی، برنامه دولت در جهت تسهیل امور مردم و ارایه خدمات به آنان بسیار جدی گرفته شود.
استاندار با اشاره به این که مردم ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به امور مردم باعث می شود دست دلال قطع شود و فساد شکل نگیرد، تصریح نمود: مردم باید فقط به یک میز مراجعه کنند و میز خدمت باید در ادارات استقرار یابد تا مردم سرگردان نشوند.
اسلامی با بیان این که نصف جمعیت ما را بانوان تشکیل می دهند و 60 درصد از پذیرفته شدگان در کنکور بانوان هستند، اظهار داشت: باید بانوان شایسته در مسند کار قرار گیرند و از توان بانوان در پیشبرد امور بهره گیری مطلوب شود.
در آغاز این نشست معاونین استاندار و برخی از مدیران ستادی و کارکنان استانداری به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

دولت الکترونیک جدی گرفته شود / کارکنان استانداری، نفوذ ناپذیر و توصیه ناپذیر باشند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 832803
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.