به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی و ولایتمداری، تخریب اموال عمومی را برنامه ای از پیش تعیین شده توسط دشمنان دانستند.
راهپیمایی کنندگان با اعلام انزجار از آتش کشیدن اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن پرچم ایران و برخی شعارهای ناشایست، حفظ وحدت و اطاعت از رهبری را مهمترین عامل در وحدت ملی و مقابله با فرصت طلبان و اخلال گران در نظم عمومی اعلام کردند.
حضور گسترده اقشار مختلف مردم از قشرهای طلاب و روحانیون، دانشجویان، بانوان، دانش آموزان ، بازاری، جوانان در کنار مسئولان در این راهپیمایی بیانگر همان وحدت و انسجام همیشگی بین آحاد مردم است.
راهپیمایان نکایی همچنین با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، الله اکبر - خامنه ای رهبر و تورم، گرانی فتنه امروز ماست از روبروی جهادکشاورزی به سمت میدان جانبازان راهپیمایی کردند.
دادستان شهرستان نکا هم در جمع راهپیمایی کنندگان با تقدیر از حضور هوشمندان و آگاهانه مردم و مسئولان در این راهپیمایی گفت:ملت ما همواره در پای ارزش های خود ایستاده است و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بیانگر توجه به ارزش ها و آرمانها است.
حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی افزود: کاستی ها و کمبود در هر دولتی وجود دارد و برای هر دولتی اعتراض و انتقادی است که منتقدان بر آن تاکید دارند اما آتش زدن پرچم انقلاب و به آتش کشیدن اماکن عمومی از برنامه های مردم انقلاب ما نیست.
وی گفت: دشمن برای برهم زدن نظم عمومی کشور ما با برنامه ریزی وارد شده است تا انقلابیت، جمهوریت و اسلامیت مردم و جامعه ما را از بین ببرد اما هوشمندانه عمل کردن مردم مانع از این توطئه ها شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.