به گزارش خبرنگار ایرنا ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این اطلاعیه افزود : مردم مازندران که همیشه به ولایتمداری و بصیرت در کشور مطرح هستند این بار نیز با حضور باشکوهشان در آئین گرامیداشت نهم دی زیباترین صحنه ها را در نقاط مختلف استان ایجاد کردند .
در این اطلاعیه آمده است : این حضور حماسی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت ، منشور هدایت و سرلوحه بیداری نسل های آینده است و این جلوه گر عزم راسخ این مردم است که به خاری در چشم فتنه گران تبدیل شد .
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است : مردم استان با حضور حماسی خود در آیین بزرگداشت این روز ، به فتنه گران داخلی و توطئه گران خارجی فهماندند که مازندرانی ها همیشه بیدار و در صحنه اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این اطلاعیه نوشت : از حضور با بصیرت همه اقشار مردمی ، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی ، ائمه جمعه و جماعات اصحاب رسانه ، صدا و سیما ، نیروی نظامی و انتظامی ، بسیج و سپاه ، اصناف و بازاریان ، جوانان و نوجوانان و همه شرکت کنندگان با بصیرت در هشتمین سالروز بزرگداشت حماسه نهم تقدیر می شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.