حجت الاسلام محمد سلطانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: فتنه سال 88 فتنه ای بزرگ، برنامه ریزی شده و دقیق بود که دشمن با تمام توان و قوا درصدد اجرای آن برآمد و اصل ولایت فقیه و جمهوریت نظام را هدف قرار دادند اما با بصریت مردم ایران در نهم دی و هدایتهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، این فتنه خنثی شد.
وی افزود: به همین مناسبت هر سال نهم 9 دی سالروز بصیرت آفرینی مردم و خاموش شدن شعله فتنه سال 88 در سراسر کشور گرامی داشته می شود لذا برنامه های مختلف تدوین شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در مشهد راهپیمایی بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی روز شنبه ساعت 9 از میدان شهدا آغاز می شود، مردم به سمت حرم مطهر رضوی به حرکت درمی آیند و سپس با اجتماع در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر از بیانات استاد حوزه حجت الاسلام پناهیان بهره می گیرند. در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه قرائت و نماز جماعت ظهر و عصر اقامه می شود.
وی گفت: مراسم 'میثاق با ولایت' ساعت 18 در محل رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی، تجمع همبستگی در محل مدرسه علمیه نواب، همایش بصیرت و ولایت در آیینه شعر و ادب در کانون فرهنگی پارک ملت، تشکیل نمایشگاه تصویری حماسه نهم دی در هفته بصیرت در مساجد و اماکن عمومی، نواختن زنگ بصیرت، فضاسازی سطح شهر، چاپ ویژه نامه، اجتماع مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد از دیگر ویژه برنامه های سالروز حماسه 9 دی شنبه هفته آینده در مشهد می باشد.
حجت السلام سلطانی افزود: در تمام شهرستانها و بخشهای استان برنامه های متنوعی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی برگزار می شود که مهمترین آنها همایش علمای شیعه و سنی در تربت جام، همایش 9 هزار نفری روز بصیرت با سخنرانی آیت الله علم الهدی در سبزوار، دیدار با نخبگان فرهنگی همایش امامت، بصیرت و جوانان در سبزوار، اجتماع بسیج اساتید و فرهنگیان در قوچان و برگزاری راهپیمایی در همه شهرستانها می باشد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.