به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد رضایی، سه شنبه در نشست خبری ستاد بزرگداشت 9 دی در جمع خبرنگاران افزود:
این برنامه ها شامل 76 برنامه میدانی، راهپیمایی و تجمع، 72 نشست تبیینی در مساجد، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و همچنین برپایی 14 نمایشگاه هنری، شب شعر، نواختن زنگ بصیرت در آموزشگاه ها، پرسش و پاسخ و فضا سازی در سراسر استان است.
رضایی اضافه کرد: در روز نهم دی ماه امسال تجمعی در شیراز با نام حامیان ولایت و طلایه داران بصیرت ساعت 14:30 در بولوار شهید آیت الله دستغیب و تقاطع 9 دی با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در روز هفتم دی ماه نیز گردهمایی علما و روحانیون منطقه جنوب کشور با محوریت بصیرت با سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در شیراز برگزار خواهد شد که ساعت و مکان این مراسم نیز به زودی اعلام می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: در حوادثی که پس از انتخابات سال 88 رخ داد برخی می پنداشتند می توانند به بهانه مسایل سیاسی، ارزش های جامعه ایران را بازیچه قرار دهند اما تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، این توطئه را خنثی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: عوامل متعددی نظیر حضور مردم، ایمان دینی توام با عمل، عاشورای حسینی و مهمتر از همه وجود رهبری قدرتمند باعث شد ریشه فتنه ای که در سال 88 دامان کشور را گرفته بود خشکانده شود.
مردم ایران در راهپیمایی 9 دی سال 88 برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، این حضور پُر شور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.
9 دی در تقویم رسمی کشور به عنون روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
9873 /6118
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.