رئیس هیئت مدیره کانون کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت :حدود 65% کارگران بازنشسته و مستمر بگیر دارای حقوق حداقل می باشند و دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا از قشم ،هفتمین گردهمایی آموزشی و سیاحتی اعضا هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران باحضور علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران،تقی پور مشاوره مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ،رئیس و اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور و جمعی دیگر از مسئولین در جزیره قشم برگزار شد.

نصرالله دریابیگی در ابتدا با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تشکیل  این گردهمایی ها شناسایی دقیق مشکلات بازنشستگان و سعی بر رفع حداکثری این معضلات می باشد گفت: هدف از تشکیل این اردوها یاد گرفتن خرد و کار جمعی در راستای بهبود شرایط و مشکلات بازنشستگان و مستمر بگیران و فریاد مشکلات کارگران بازنشسته و مستمر بگیران و اعلام آن به مسئولین است.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه حدود 65% کارگران بازنشسته و مستمر بگیر دارای حقوق حداقل می باشند و دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند گفت:اتکای جامعه کارگران بازنشسته و مستمر بگیر به سازمان تامین اجتماعی است و همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین دغدغه کارگران می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.