محمد نعمتی شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که معقولی تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک در خونه به خونه توپ خواهد زد.
وی افزود : این بازیکن امروز با حضور در باشگاه خونه به خونه پس از دیدار با حسن زاده مالک باشگاه ، به توافق نهایی رسید و پیراهن این تیم را برتن کرد.
نعمتی گفت که معقولی از فردا یکشنبه با صلاحدید جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه درتمرینات گروهی این تیم شرکت خواهد کرد.
رضا معقولی بازیکن فصل گذشته تیم دسته اولی راه آهن تهران ، سابقه حضور در تیم ‌های نیروی زمینی تهران، استقلال اهواز، ولاد خوزستان و نفت تهران را نیز در کارنامه اش دارد.
این بازیکن در دیدار دو تیم راه آهن تهران و خونه به خونه مازندران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ، زننده تک گل تیمش از روی یک ضربه ایستگاهی از راه دور بود.
باشگاه خونه به خونه پیش از این هم در تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور اقدام به جذب ' بابا محمدی ' و ' محمد امین حاج محمدی ' کرده بود.
تیم خونه به خونه مازندران در پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با کسب 29 امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار گرفت.
این تیم همچنین به عنوان تنها تیم لیگ یکی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز راه یافته و حریف تیم استقلال خوزستان در این مرحله شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.