حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های نهم دی مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود: برای این منظور ویژه برنامه ها توضیحی و توجیهی در مدارس و دانشگاه های مازندران برگزار می شود تا به نسل جوان در خصوص این حماسه اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد .
وی ادامه داد : حماسه نهم دی سال 88 زمانی رقم خورد که عده ای جریان براندازی نظام را پایه ریزی کردند و حضورآگاهانه و هوشیارانه مردم در قالب راهپیمایی ها ، این توطئه ها را خنثی کرد .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از آن جهت حماسه نهم دی 88 را در نظام تاریخی و ماندگار دانست که مردم ایران با پیروی از فرامین رهبری و بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی برای محکومیت فتنه وارد عمل شدند .
وی افزود : مردم مازندران ، امسال و در سالروز حماسه نهم دی سال 1388 با حضور گسترده در آیین های گرامیداشت این روز بر حمایت و گوش به فرمان بودن از فرامین رهبری تاکید خواهند کرد .
حجت الاسلام یوسف پور از برگزاری برنامه استانی گرامیداشت حماسه نهم دی با عنوان ' همایش بصیرت و مثاق امت با ولایت ' در ساری خبرداد و گفت : این مراسم شنبه نهم دی با حضور حجت الاسلام ابوترابی ، عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می شود .
وی همچنین از برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی در دانشگاه ها و مراکز علمی ، مساجد و حسینیه ها برای آشنا کردن نسل جوان مازندران با حماسه نهم دی و اهداف آن به عنوان بخشی از برنامه های این روز اعلام کرد .
در این جلسه مصوب شد تا نمایشگاه بصیرت افزایی ، سخنرانی تشریحی پیرامون اهداف حماسه نهم دی ، اجرای برنامه های صبحگاهی در مدارس با توضیح این حماسه و همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در مازندران برگزار می شود .
حماسه نهم دی در سال 1388 با حضور مردم و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شد و در تقویم انقلاب اسلامی ، نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.