آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی تلاش میکند تا در هفته سلامت زمینه حضور دانش آموزان را در حفظ و ترویج فرهنگ سلامت فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: پژوهش یکی از بسترهای مهم برای رسیدن به سلامت مستمر به شمار می آید.

حامد دیانی صبح امروز در افتتاحیه استانی برنامه سفیران سلامت آموزش و پرورش با بیان اینکه در جامعه بشری مهمترین عنصر سلامت است  ،اظهار داشت:حفظ سلامت  روحی و جسمی از ضروریات زندگی است.

وی با اشاره به هفته پژوهش و مهم برشمردن این امر در زندگی افزود: پژوهش یکی از بسترهای مهم برای رسیدن به سلامت مستمر به شمار می آید.

رئیس اموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی تلاش میکند تا در هفته سلامت زمینه حضور دانش آموزان را در حفظ و ترویج فرهنگ سلامت فراهم کند.

وی افزود:امروز 25 مدرسه ناحیه یک و 5 مدرسه ناحیه 2 ساری مروج سلامت در این همایش هستند.

دیانی ادامه داد:دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت به غیر از تعلیم و تربیت می توانند به عنوان شهروند مطلوب در جامعه نقش ایفا کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری طرح سفیران سلامت را یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه جلب مشارکت دانش‌آموزان و در راستای ارتقای سلامت در مدارس خواند و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با فراگیری آموزش‌های سلامت آن را به همسالان خود منتقل کنند و در فرآیند سلامت در مدارس نقش ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.