به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی روز شنبه در آئین آغاز طرح ترافیکی زمستانی پلیس راه مازندران افزود: هر چه خدمات ارزنذه و مطلوب به مردم بیشتر ارائه شود، زمینه رضایتمندی ملت و پایبندی و خوش بینی آنان به نظام و انقلاب گسترش می یابد و این یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم در گرفتن خدمات مورد نظر موجب نشاط و شادابی جامعه می شود ، اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در ایجاد و برقراری امنیت و در نتیجه گسترش نشاط اجتماعی مهم و محوری است.
استان مازندران به خاطر برخورداری همزمان از جنگل ، دریا و کوه ، زیبائی های طبیعی ، آب و هوای معتدل ، مناطق بکر و دست نخورده روستائی و پیشینه دراز و غنی فرهنگی و تاریخی مهم ترین مقصد سفر ایرانیان در تمامی فصول سال است .
بر اساس گزارش مراجع رسمی ، پارسال دستکم 40 میلیون نفر شب اقامت گردشگر در مازندران ثبت شد.
معاون استاندار مازندران خطاب به مسئولان پلیس ، راهداری ،اورژانس و امداد و نجات گفت : باید برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز مردم در شرائط سخت آماده باشیم و هر گونه کوتاهی و نبود برنامه برای ارائه خدمات مورد نظر ،پذیرفتنی نیست.
وی ضمن قدردانی از همه نیروهای امداد و نجات استان مازندران ،اظهار داشت : باید برای هر گونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی در محورهای درون وبرون شهری استان برنامه عملیاتی داشته باشیم.
یونسی با اشاره به افزایش 14 درصدی تردد در جاده های استان در نیمه نخست امسال خاطر نشان کرد: بر پایه آمار در 6 ماهه اول امسال 300 میلیون تردد در جاده های مازندران ثبت شد در حالی که همزمان با کاهش 9 درصدی تصادفات و پنج درصدی تصادفات منجر به مرگ در هشت ماهه امسال مواجه بودیم که این نشانه موفقیت در اجرای برنامه های دولت است.
به گزارش ایرنا ،طرح زمستانه پلیس راه صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده انتظامی استان ، مدیران کل سازمانها و دستگاههای امدادی و جاده ای در قالب رزمایش در ساری برگزار شد.
طرح ترافیکی زمستانی پلیس راه مازندران با اعزام و استقرار 300 گشت پلیس راه ، اورژانس ، راهداری و خودروهای امداد و نجات به محورها و جاده های برفگیر و این استان آغاز شد.
این طرح با هدف باز نگه داشتن جاده ها در سرما و یخبندان زمستان ، افزایش انضباط ترافیکی خودروها با توجه به شرایط آب و هوائی و بالا رفتن ضریب تصادفات ، مدیریت بر حوادث ترافیکی در زمان برف و یخبندان ، رسیدگی سریع به تصادفات و کمک به در راه ماندگان از امروز کلید خورد و تا بیستم اسفند ادامه دارد.
استان مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 350 کیلومتر آن را جاده های کوهستانی و برفگیر تشکیل می دهد.
چهار محور اصلی این استان شامل هراز (آمل - تهران ، سوادکوه (قائمشهر - تهران ) ، کندوان ( چالوس - تهران ) و کیاسر ( ساری - سمنان ) با عبور از ارتفاعات سلسله جبال البرز به پایتخت ، غرب و جنوب کشور منتهی می شود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.