به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی شامگاه دوشنبه در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود : هر الگویی که برای توسعه در استان انتخاب می شود ، باید بر اساس ضوابط تعریف شده و مطالعات آمایش سرزمینی باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی با بیان اینکه نیازمند کارآمد سازی نظام مدیریت در کشور هستیم ، اظهار داشت : داشتن دستگاه دولتی هدف نیست بلکه هدف خدمت رسانی به مردمی است که برای این نظام جانفشانی کرده اند.
** حذف تمرکزگرائی ، مقابله با فساد
اسلامی خاطر نشان کرد : تخلف ها در مازندران بسیار بالاست و متاسفانه در این زمینه رتبه نخست کشوری را دارا هستیم و همین مسئله سبب ایجاد فساد و بی اعتمادی مردم به دستگاه های اجرایی و مدیران شده است.
وی با اشاره به اینکه تمرکزگرایی در دستگاه ها باید حذف شود ، تصریح کرد : در استان مداخله مدیریتی زیاد است و باید یکی پس از دیگری اصلاح شود تا فضا برای کارکردن مهیا گردد.
استاندار مازندران جذب سرمایه گذار در استان را ضروری دانست و افزود : در سال های اخیر برخی سرمایه گذارنماها وارد این عرصه شده اند و تسهیلات کلان دریافت نموده اند و معلوم نیست در کجا هزینه کرده اند باید مورد بررسی قرار گیرد.
اسلامی گفت : سرمایه گذار واقعی هیچگاه به دنبال خرید خودروی گران قیمت نیست و فرزندانش را به خارج از کشور نمی فرستد بلکه تمامی دارایی خود را در خدمت تولید و کسب و کار قرار می دهد.
وی یادآور شد : سرمایه گذار از فضای متشنج و مسائل سیاسی به دور است و باید برای جذب آنها این فضا را تغییر داد و اعتمادسازی را آغاز نمود.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
استاندار مازندران صبح امروز برای مسایل غرب استان به این منطقه سفر کرد و شرکت در شورای اداری تنکابن یک از برنامه های وی بود.
اسلامی که کمتر از 40 روز از سکانداریش در استانداری می گذرد ، این دومین بار است که به غرب مازندران سفر می کند. وی در هفته نخست استانداریش هم برای بررسی معضل زباله به نوشهر و چند شهر غرب مازندران رفته بود.
استاندار مازندران در سفر روز دوشنبه خود علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری چند شهرستان ، از طرح های عمرانی این مناطق از جمله طرح توعسه فرودگاه رامسر بازدید کرد.
استاندار مازندران عصر امروز در رامسر با خانواده شهید تاش موسی مدافع حرم دیدار کرد.
استاندار قرار است روز سه شنبه نیز علاوه بر دیدار با مردم در جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد نیز شرکت خواهد کرد.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.