فاطمه شعبان خمسه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که تیم رایکا کیش به خاطر برخی مشکلات پیش آمده برای تیمش ، درخواستی رسمی از سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای برگزار نشدن و تعویق بازی هفته اول را داشته که این درخواست هم به تیم بهنمیر اعلام شده و ما هم قبول کردیم.
وی گفت که تاریخ جدید برگزاری دیدار معوقه مشخص نیست ، اما در برنامه کلی که سازمان لیگ روز شنبه به تیم ها خواهد داد، مشخص می شود که بازی معوقه هفته نخست تیم های بهنمیر مازندران و رایکا کیش کی برگزار خواهد شد.
** تقریبا به مرز آمادگی رسیدیم
سرمربی تیم والیبال بهنمیر با بیان اینکه تیمش تقریبا به مرز آمادگی مسابقات رسیده است ، گفت : به هرحال ما برای بازی فردا برابر نماینده کیش آماده بودیم و با لغو این بازی ، تمرینات خودمان را ادامه خواهیم داد.
وی افزود : تمرینات تیم بهنمیر از حدود یک ماه پیش به طور جدی آغاز شده و در دو نوبت در روز تمرینات پرفشاری داشتیم.
او ادامه داد : متاسفانه بازی تدارکاتی که بسیار نیاز برای تیم ما بود ، نداشتیم و البته دلیلش هم فراهم نبودن شرایط تیم های لیگ برتری برای بازی دوستانه در بهنمیر بوده است.
سرمربی تیم والیبال بهنمیر با اشاره به اینکه با این وجود شرایط آمادگی تیم بهنمیر بسیار خوب و بازیکنان باانگیزه های زیادی آماده بازیهای لیگ هستند ، گفت : تیم ما امسال ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را دراختیار دارد وامیدواریم با حفظ آمادگی وتلاشی که بچه ها خواهند داشت، نتایج درخور توجه و در شان والیبال مازندران و بهنمیر کسب کنیم.
شعبان خمسه گفت که حضور شبنم علیخانی ، مونا خواجه کلایی ، مهسا صابری و فاطمه حسنی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و مهتا یحیی پور از تیم ملی امید در کنار بازیکنان بومی و جوان مازندرانی ، ترکیب کاملا ایده آلی برای تیم بهنمیر شده و می توانند با این نفرات یکی از مدعیان لیگ در فصل جاری باشند.
مازندران پس از وقفه ای چند ساله با تیم بهنمیر به لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های ایران بازگشت ، بازگشتی که با حضور فاطمه شعبان خمسه مربی تیم ملی والیبال زنان و جذب چند بازیکنان مطرح تیم ملی در تیم بهنمیر امیدها را برای تکرار شگفتی سازی مازندران در لیگ برتر والیبال زنان زنده کرده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.