رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک ساری گفت:تقویت رشته روابط عمومی موجب افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌ وری سازمان‌ها است.

 

نیّت پاک در جهت هدف الهی و انسانی از مهمترین ویژگی دانشجو است

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک ساری، گفت: مهم ترین ویژگی دانشجو این است که در مسیر یادگیری و رشد علمی، دارای نیّت پاک باشد و در جهت هدفی الهی و انسانی گام بردارد.

اکرم السادات مهر بخش امروز در همایش روز دانشجو که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک ساری برگزار شد با تبریک فرا رسیدن 17ربیع الاول خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، حضرت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: روز دانشجو برای دانشجویان و دانشگاهیان روزی مهم و سرشار از خاطره است. این روز یادآور استقلال طلبی، آزادی خواهی و دینداری دانشجویان فرهیخته ‌ای است که برای مبارزه با استبداد و استکبار از جان خود مایه گذاشتند.

وی با اشاره به شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی در سال 1332 ، افزود: این دانشجویان برای حفظ هویت و و ملیت خودشان حماسه ای بزرگ و فراموش نشدنی خلق کردند که از آن پس این روز به نام روز دانشجو نامگذاری شد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ساری با بیان اینکه اگر قلم و رفتار شما دانشجویان جهت داشته و برای حفظ هویت باشد کمتر از جانفشانی آن دانشجویان نیست، گفت: خداوند برای هر یک از ما مسئولیتی خلق کرد که به دور از حاشیه باید به اندازه مسئولیت خود به تکلیفمان عمل کنیم.

وی به فعالیت دانشجویان رشته روابط عمومی در برگزاری همایش روز دانشجو اشاره و با تاکید بر ضرورت و جایگاه رشته روابط عمومی این تخصص را موجب افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌ وری سازمان‌ها دانست.

مهر بخش ، افزود: مهم ترین ویژگی دانشجو این است که در مسیر یادگیری و رشد علمی، دارای نیّت پاک باشد و در جهت هدفی الهی و انسانی گام بردارد.

وی در بخش دیگر از سخنانش به ویژگیهای رسول اکرم(ص) اشاره و رحمت اللعامین را از ویژگی های بارز پیامبر عنوان کرد و ادامه داد: پیامبری که قبل از تولد جسم مبارکشان ،نورشان متبلور شدو در 23 سال دوره رسالت با تمام مشقت های که وجود داشت با همه مردم با رافت و مهربانی برخورد می کردند.

مهر بخش با بیان اینکه دلسوزی و مهربانی در سیره پیامبر کاملا مشهود بوده است، افزود: همانطوری که رحمانیت خداوند صفت عامه اوست و همه انسانها اعم از مؤمن و کافر را شامل می شود، پیامبر هم برای همه انسانها درهمه اعصار و تمامی مکان‌ها تا پایان جهان رحمت است ، بطوریکه بعد از رحلت او نیز رحمتش بر جهانیان همچنان گسترده است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ساری ، با اشاره به اینکه پیامبر علاوه بر رحمت به مودت نیز تاکید داشتند، گفت: عشق به اهل بیت علیهم السلام زمینه ساز عشق به خداوند است و دوست داشتن اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله مهر ورزیدن به ارزش های والای الهی می باشد.

به گزارش ایلنا، همایش روز دانشجو با مشارکت دانشجویان ترم دوم مقطع کارشناسی رشته روابط عمومی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر واحد یک ساری با نوازندگی گروه موسیقی دانشجویان این دانشگاه و هنرنمایی علیرضا گالش(قارنعلی) هنرمند طنز پرداز خطه شمال و تقدیر از دانشجویان نمونه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.