به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، این تفاهم نامه صبح امروز دوشنبه ، بین مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران و دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع کاربردی کشور امضا شد .
تهیه و اجرای طرح نیاز سنجی آموزشی ، شغلی و مهارتی و شناسایی نیازهای آموزشی بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی استان با حمایت و همکاری استانداری از اهداف این تفاهم نامه اعلام شده است.
همچنین تلاش در جهت رفع نیازهای مهارتی نیروی کار مازندران با اجرای دوره های آموزشی مقطع دار و تک پودمان (تک مرحله ای یا تک واحدی) و شناسایی موانع و مشکلات اجرای دوره های مهارتی علمی کاربردی در استان از دیگر برنامه ها و هدف این تفاهم نامه است .
بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد ، طرفین در ارائه پیشنهادها و راهکارهای توسعه و گسترش آموزش های مهارتی علمی کاربردی با یکدیگر همکاری کنند .
علاوه بر این ارائه راهکارهای اجرایی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان ، ترویج و توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی ، بهره گیری از تواناییهای سازمان ها و دستگاه های اجرایی بخش دولتی و غیر دولتی جهت اجرای فعالیت های مشترک در این تفاهم نامه اشاره شده است .
همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، بررسی اولویت های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی استانداری و اجرای آن ها در قالب قراردادهای منعقد با استانداری و دستگاه های اجرایی و تهیه ویژه نامه راهنمای مشاغل علمی کاربردی استان مازندران ، از مفاد این تفاهم نامه است .
این تفاهم نامه در سه نسخه و هفت ماده به امضا طرفین رسیده و از تاریخ امضا معتبر و اجرایی می باشد.
خبرنگار : رضا غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.