به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران مهندس عبداله بهادری در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان کرد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدا... در دولتهای قبلی و دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

وی ضمن اشاره به محور بهشهر _ زاغمرز اظهار داشت : قطعه 5 محور بهشهر _ زاغمرز بطول 8 کیلومتر بوده که عملیات اجرایی تعریض آن در دست اجراء می باشد . همچنین تعریض محور حسین آباد _ طوسکلا نیز در حال انجام می باشد .
مهندس بهادری اظهار داشت : با توجه به اینکه محورهای ارتباطی شرق استان در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) قرار داشته و همچنین وجود مراکز صنعتی و بندر امیر آباد ضروری است که توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در سفری یکروزه به شرق استان به همراه فرماندار بهشهر از مسکن مهر شهرک امام خمینی ره شهرستان بهشهر و از روند اجرایی احداث بیمارستان 220 تخته خوابی امام خمینی ره این شهرستان و تشکیل جلسه با پیمانکار پروژه فوق که با پیشرفت 80 درصدی بازدید بعمل آوردند.
گفتنی است : در این بازدید مهندس ییلاقی معاونت ساخت و توسعه و مهندس رهگشای معاونت فنی و اجرایی مدیر کل راه و شهرسازی نیز حضور داشتند .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 794700
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.