سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم روز شنبه در تشریح دستگیری وکشف مواد مخدر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ ، ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان باخبر شدند.
وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و ایجاد ایست و بازرسی کنترلی در پلیس راه آمل متهم به نام ' الف- م ' را دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی آمل اضافه کرد: ماموران خودروی این متهم را در جاده هراز متوقف و در بازرسی از خودروی وی 20 کیلو گرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ گنجیان مقدم با اشاره به اینکه این سوداگر مرگ قصد توزیع این مقدار مواد مخدر در سطح شهرهای مازندران را داشت، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
وی، بابیان این که مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی است.
سرهنگ گنجیان مقدم افزود : یکی از راهکارهای مقابله با پدیده شوم مواد مخدر همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.