سردار حسین عبدی روز چهارشنبه افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و به دنبال انجام کارهای تحقیقاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پی به این موضوع بردند که یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار در پوشش خانواده قصد انتقال محموله بزرگ هروئین و شیشه به اردبیل را دارد.
وی گفت: این قاچاقچی غیربومی بوده و با استفاده از یک دستگاه سواری ام وی ام محموله بزرگ مواد مخدر را حمل می کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، گفت: با تشکیل چهار گروه عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد پوشش انتظامی محور 'سرچم' را انجام دادند و به هنگام انجام این ماموریت خودرو مورد استفاده قاچاقچی شناسایی و با هدایت عملیاتی در پلیس راه 'اردبیل ـ خلخال' توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سوداگر مرگ خبر داد و گفت: در بازرسی از سواری ام وی ام مورد استفاده این قاچاقچی 29 کیلو و 888 گرم هروئین ، 350 گرم شیشه و یک قبضه کلت کمری جنگی کشف شد.
سردار عبدی با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار و صلابت در برابر قاچاقچیان و سوداگران مرگ قد علم کرده و جرات کوچکترین تحرک را از آنها سلب کرده بیان کرد: مشارکت مردم در این عرصه ضروری و ضامن توفیقات پلیس خواهد بود.
استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.