آیت الله نورالله طبرسی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران در حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در محل سالن استانداری ضمن قدر دانی از ربیع فلاح با بیان اینکه حضور 20میلیون مسافر و گردشگر سالانه در استان خاصیت اقتصادی برای این خطه ندارد، بیان داشت: شهرداری های مازندران نیز فقط جمع آوری زباله های آنان را برعهده دارند و آلودگی های زیست محیطی استان نیز دوچندان می شود.
وی با اشاره به اینکه بین مردم و مسئولان مازندران همکاری و وحدت وجود دارد، خاطر نشان کرد: مسئولیت پذیری و گرفتن پست های مدیریتی نوبت به نوبت است و میز خدمت جاودانه نیست ، اما آن چه مهم است خدمت صادقانه و موثر به مردم است که افتخار محسوب می شود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سرسبزی و مواهب طبیعی مازندران را همانند چهره بزک کرده دانسته که زیر آن مشکلات و چالش های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی پنهان شده است، گفت : گردشگری ، کشاورزی و صنایع تبدیلی مهمترین زیر ساخت های توسعه استان محسوب می شوند اما کشاورزی که محور اصلی استان پس از انقلاب تعریف شده است، همچنان با مشکلات جدی مواجه است.
امام جمعه ساری به وجود 338کیلومتر ساحل دریای خزر در استان مازندران اشاره کرد و گفت: از دریا نیز استفاده ای نشده است.
وی خطاب به استاندار جدید استان مازندران گفت: امروز این استان استاندار سخنران نیاز ندارد بلکه استاندار با عمل و با برنامه نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه آب کشاورزی ، شرب ، بهداشت ، فاضلاب، زیر ساخت های راه استان با مشکلات جدی مواجه است، بیان داشت: نبود اشتغال موجب فقر مردم این خطه شده است.
طبرسی دربخش پایانی سخنان خود خطاب به محمد اسلامی استاندار جدید مازندران گفت که این استان از نیروهای بومی قوی برخوردار است و در انتخاب معاونان ،فرمانداران و مدیران کل بومی بهره بگیرند.
در این مراسم محمد اسلامی به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران معرفی شد.
خبرنگاران: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.