به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس ذاکری شهردار منطقه یک ساری با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار داشت: با توجه به کاهش دما و بارش باران ، ترمیم و بهسازی معابر و هدایت آب های سطحی در دستور کار واحدهای اجرایی این منطقه قرار گرفته است.


وی با اشاره پروژه های جمع آوری آبهای سطحی و جاگذاری لوله های کاروگیت در سطح شهر افزود: برای تسریع در احداث کانال های هدایت آبهای سطحی و نیز تسهیل در عبور و مرور شهروندان عملیات لوله گذاری کاروگیت در خیابان ۱۸دی بی وقفه در حال اجراست و بزودی به اتمام خواهد رسید.


ذاکری تصریح کرد: اجرای این پروژه در سه راه ملامجدالدین با لوله گذاری کاروگیت به قطر ۱۴۰۰ میلیمتر به تمام رسیده و در خیابانهای خیام و ۱۸دی در دست اجراست و پس از اتمام در میدان ساعت و خیابان فرهنگ نیز اجرایی خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد : پس از اتمام این پروژه و با اتصال این لوله های کاروگیت بهم مشکل آب گرفتگی در این مناطق مرتفع خواهد شد.

شهردار منطقه یک ساری به لایروبی آبروها و جداول و جوی های سطح منطقه اشاره نموده و بیان کرد: عملیات اصلاح آبروها و اجرای جدول دوبل به منظور هدایت آبهای سطحی در ورودی کوچه گلها در بلوار داراب و کوچه مهدیه۱۶ اجرایی گردید.

وی ادامه داد : با توجه به بارش باران و آب گرفتگی احتمالی در معابر ، شهرداری منطقه یک به منظور رفاه حال شهروندان ، اقدام به نصب موتور پمپ لجن کش و تابلوی برق با توان بالا جهت پمپاژ آب در کوچه های فاقد شیب مناسب نموده است.

ذاکری در بخش دیگری در ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فصل بارش باران ، پاکسازی سطح منطقه ، عملیات لکه گیری معابر از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک ساری است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 769879
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.