جشنواره رستوران محبوب مازندران همراه با نمایشگاه موادغذایی,تجهیزات رستورانی و صنایع وابسته امروز در بابلسر گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری ،سارا پارسا مدیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت:معرفی رستوران های برتر مازندران براساس نظرسنجی مردمی,اشنایی با روشهای جذب گردشگر در صنعت رستوران و مشتری مداری,راهکارهای نوین برندینگ و مارکتینگ واشنایی با اداب میربانی و تشریفات ازجمله اهداف این جشنواره عنوان شده است.

وی افزود:نمایشگاه این جشنواره دارای 30 غرفه است و مجموعه ها ی مهمی نظیر کاله، زمزم، دنیای آرزو ، گلها، رستوران حاج مهرداد، کافه هنر، کافه تیر، کافه سو، گروه صنعتی آریانا، شرکت نرم افزار سپیدز،شرکت نگاه هوشمند آینده، زعفران یگانه،مستر کت، شرکت پیشروتجهیز، عاریسیا، طعم و عطر ماگنولیا،پدیدافزار نگین،گروه تولیدی آناهیتا، زیب آرا ودکوراسیون بین المللی شرق آسیا در این رویداد حضور پربار دارند.

وی اظهار داشت:جشنواره رستوران محبوب مازندران  در روزهای 25 و 26 مهرماه  از ساعت 10تا19پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.گروه بین المللی فرا زمان این جشنواره را با رویکرد توجه به فرهنگ میزبانی درمازندران و نقش صنعت رستوران در جدب گردشگران و معرفی رستورانهای برتر برگزار می کند.

این جشنواره و نمایشگاه در در مجتمع توریستی میزبان بابلسر برگزار می شود ودر برپایی ان اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران ،جامعه هتلدران و رستورانهای استان, مشارکت و همراهی دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.