معاون برنامه ریزی عمرانی فرماندار ساری گفت :از محل تسهیلات بسته رونق تولید 450 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی شهرستان ساری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،لطف الله عباسی صبح امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ،جذب اشتغال و اعتبارات مهمترین اهداف در دولت تدبیر و امید است ،اظهار داشت:از محل تسهیلات بسته رونق تولید 450 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی شهرستان ساری پرداخت شد.

وی افزود:از این میزان تسهیلات جهاد سازندگی و صنعت،معدن و تجارت بیشترین سهم در این زمینه داشتند  و اینکه جذب بسته رونق تولید به قوت خود باقی است.

معاون برنامه ریزی عمرانی فرمانداری ساری پرداخت تسهیلات کم بهره به جامعه هدف را از رویکردهای دولت عنوان کرد و گفت :سال گذشته  هشتاد میلیارد ریال از محل تسهیلات کم بهره جذب و امسال این میزان 2 برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به صندوق کار آفرینی امید ،افزود:امسال 4 هزار و 752 سهمیه اشتغال شهرستان ساری است که باید با همکاری دستگاههای اجرایی تلاش کنیم این امر محقق شود.

عباسی ادامه داد:صنعت،معدن و تجارت،جهاد و بسیج سازندگی بیشترین سهم را باید در جذب نیروی کار داشته باشند.

وی از طرح "پشتیبان مشاغل خانگی" به عنوان رویکرد دولت تدبیر و امید در جهت ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت:لازم است تا دستگاههای اجرایی نسبت به تحقق این رویکرد تلاش کنند.

معاون برنامه ریزی عمرانی فرمانداری ساری با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولیدو اشتغال اقدام وسیع و گسترده ای سال گذشته انجام شد و این اقدامات امسال نیز بیشتر خواهد شد تا گامی درست در جهت تحقق این امر برداریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.