به گزارش خبرنگارایرنا،تیم عمران که سال گذشته برای نخستین باربا نام تیم عمران شهرداری ساری در رقابت های والیبال لیگ برتربه عنوان معتبرترین مسابقه والیبالی کشورشرکت کرده بود،درفصل جاری با وجود اعلام آمادگی وبه خدمت گرفتن کادرفنی وبازیکن درکمتراز72 ساعت قبل از شروع این رقابت ها به دلیل آنچه که مخالفت شهردارساری اعلام شد،انصراف تیم خود را از ادامه رقابت ها به سازمان لیگ والیبال اعلام کرد.
رئیس هیات والیبال مازندران گفت که تیم عمران به دلایلی ازجمله آنچه که مشکلات اقتصادی اعلام شده بود از ادامه حضوردررقابت های والیبال لیگ برترانصراف داد.
میلاد تقوی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: با انصرف عمران از ادامه رقابت ها درکمتر از 72 ساعت تا شروع مسابقات، امتیاز ما در این رقابت ها در حال سوخت بود که با پیگیری هیات والیبال اسپانسر جدید تحت عنوان باشگاه سارویه وارد میدان شد تا بتواند تیم را در فصل جاری مدیریت کند.
وی اضافه کرد : در شرایط فعلی 6 تا 7 بازیکن قبلی عمران از تیم جدا شدند و تیم جدید ما سارویه نیز با کادر فنی سابق به سرمربیگری بهزاد محمودی با بازیکنان جدید در این تورنمنت ورزشی شرکت می کند.
تیم والیبال لیگ برتری سارویه روز یکشنبه ساعت 16 در سالن سید رسول حسینی در نخستین دیدار فصل جاری این رقابت ها میزبان رعد پدافند کاشان است.
رئیس هیات والیبال مازندران از مسوولان به خصوص بخش خصوصی خواست تا تیم والیبال لیگ برتری باشگاه سارویه را در ادامه رقابت ها مورد حمایت قرار دهند تا این امتیاز از کف مازنی ها خارج نشود.
مازندران با 2 تیم کاله آمل و سارویه ساری در رقابت های والیبال لیگ برتر فصل جاری شرکت می کند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.