به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در یک بازی حساس ، با نتیجه سه بر صفر تیم فوتبال شهرداری فومن را شکست داد تا به صدر جدول این مسابقات صعود کند.
در جریان این مسابقه از هفته هشتم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت بر توپ و میدان تسلط داشت و با به ثمر رساندن سه گل ، علاوه بر کسب یک پیروزی خانگی دیگر ، در صدر جدول این مسابقات نیز قرار گرفت.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، بازی تیمهای شاهین انزلی و آینده سازان سیاهکل با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال نوجوانان خزر لنگرود با نتیجه سه بر 2 برابر تیم اتحاد آبکنار به برتری رسید.
همچنین قرار بود تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت و کادوس ماسال به مصاف هم بروند که تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال در این بازی حاضر نشد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 19 امتیاز صدرنشین است ، تیم پرسپولیس رشت با همین امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم قرار دارد، تیم های ملوان نوین انزلی و فراز لاهیجان نیز با کسب 16 امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.