به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس قرعه کشی که هفته گذشته در سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور انجام شد ، تیم عمران شهرداری ساری که پیش از این با استخدام کادرفنی و جذب بازیکن بسته شده بود ، در نخستین دیدار این رقابت ها یکشنبه 16 مهر ماه باید از تیم رعد پدافند کاشان در سالن سید رسول حسینی ساری میزبانی کند.
نامه انصراف رسمی ومکتوب تیم عمران شهرداری ساری روز پنجشنبه به فدراسیون والیبال ارسال و پورحسن رییس سازمان لیگ این فدراسیون رسما اعلام کرد که این تیم از برنامه مسابقات لیگ حذف و دیگر نمی تواند در لیگ شرکت کند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال همچنین اعلام کرد که مشکلات حل وفصل بازیکنان این تیم نیز با هیات والیبال ساری خواهد بود.
مخالفت شهرداری ساری در پشتیبانی مالی از تیم والیبال لیگ برتری عمران برای دومین سال حضور این باشگاه از مهمترین دلایل کناره گیری ساروی ها در آستانه شروع مسابقات لیگ اعلام شده ، تا مازندران فصل جدید این مسابقات را با کاله آمل به مصاف حریفان برود.
از سوی دیگر قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم عمران نیز تاکنون برای ثبت به سازمان لیگ ارسال نشده بود و پس از اعلام انصراف این تیم برای کناره گیری، چند بازیکن مطرح این تیم نیز بلافاصله با دیگر تیم های لیگ برتر حاضر قرارداد بستند.
** نامه انصراف تیم عمران شهرداری ساری به هیات وفدراسیون والیبال
رییس هیات والیبال مازندران هم روزجمعه انصراف رسمی تیم عمران شهرداری ساری از حضور در فصل جاری مسابقات لیگ برتر کشور را تائید کرد وبه خبرنگار ایرنا گفت: وجود برخی محدودیت های قانونی و مشکلات مالی که شهرداری ساری برای تیمداری به دلیل مشکل اقتصادی داشته، دلایل انصراف آنها اعلام شده است.
سیدمیلاد تقوی افزود: البته هیات والیبال ساری وهیات مازندران همچنان به دنبال متقاعد کردن برخی شرکت های مطرح استان برای حمایت از تیم وسهمیه لیگ برتری والیبال ساری هستند واین پیگیری ها هنوزادامه دارد.
وی اضافه کرد، شهرداری ساری اعلام کرده که دیگر تیمداری نخواهد کرد، اما از تیم دیگری که در ساری درلیگ برتر شرکت کند، حمایت خواهد کرد واین قولی بوده که مدیران شهرداری دادند.
** تاظهرشنبه جایگزین عمران مشخص خواهد شد
رییس هیات والیبال مازندران با بیان اینکه اکنون در تلاشیم تا حداقل با متقاعد کردن فدراسیون و خرید زمان ، راهکاری برای از دست ندادن امتیاز حضور در لیگ برتر پیدا کنیم، اضافه کرد: یکی از اسپانسرهایی که دراین زمینه با مدیرعامل آنها صحبت کردیم، تیم نوشیدنی شمس یا همان تیم ملی نوجوانان ایران بوده که با توجه به حضور مدیران آملی این شرکت، خواستیم آنها را متقاعد به حضور در ساری کنیم، که درنهایت آنان هم دلایل خاص خود را داشتند و اعلام کردند، که فعالیت تولیدی نوشیدنی شمس در شهر شهریار است، این تیم نیز در این شهر بازی های لیگ را از حریفان میزبانی خواهد کرد.
تقوی اضافه کرد: ما ناامید نیستم وتا ظهر شنبه مبنی بر اینکه حامی مالی برای تیمداری ساری در لیگ برتر با تیم جدیدی شرکت خواهد کرد یا نه به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
در برنامه فدراسیون والیبال پیش ازاین اعلام شده بود که سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران 'جام شهید حججی' از روز یکشنبه 16 مهرماه با حضور تیم های پیکان، بانک سرمایه، کاله مازندران، سایپای تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، سازمان عمران شهرداری ساری، ایرانیان گنبد، رعد پدافند کاشان و تیم ملی والیبال نوجوانان آغاز می شود.
همچنین تیم کاله مازندران که در فصل گذشته این مسابقات به مقام ششمی لیگ دسته یافته بود، درنهمین سال حضور خود دراین مسابقات در هفته نخست روز یکشنبه در آمل میزبان تیم ساپیا تهران است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.