سید امیر حسینی جو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این میزان خسارت یک میلیارد و 400 میلیون تومان مربوط به آبگرفتگی واحدهای مسکونی در شهرها و باغ های روستایی ، 70 میلیون تومان تاسیسات آب روستایی و 2 میلیارد تومان برای راه ها و جاده های شهرستان می باشد.
به گفته وی ، در حال حاضر با وجود بارش باران در منطقه شرایط شهرستان عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه محور های کوهستانی دوهزار و سه هزار این شهرستان باز است ، اظهار داشت : در روستای گرماپشته بر اثر رانش کوه ، لوله فلزی انتقال آب دچار شکستگی شد که بلافاصله نیروهای امدادی برای ترمیم و بازسازی به محل اعزام شدند.
حسینی جو خاطر نشان کرد : در روستای همشبور و کوهسار نیز رانش زمین داشتیم که خسارت هایی به راه ها و باغ های این منطقه وارد آمد.
وی با اشاره به آبگرفتگی منازل و باغات شهری و روستایی این شهرستان ، تصریح کرد : در حوزه شهری کوچه های افشین ، مهر ، گلها و گل داوودی و در حوزه روستایی ، روستاهای کاوه ملک ، آهک چال ، بالا شیرود ، گلدشت و شعیب کلایه برخی منازل و باغ های مرکبات و کیوی دچار آبگرفتگی شدند.
فرماندار ویژه تنکابن از فعالان بخش کشاورزی در منطقه خواست تا نسبت به بیمه محصولات خود اقدام نمایند.
طی 72 ساعت گذشته شهرهای غرب استان مازندران شاهد بارش شدید باران بوده است.
بر اساس اعلام هواشناسی هم اکنون هوای شهرستان تنکابن بارندگی ، دمای هوای 13 درجه بالای صفر ، سرعت باد 11 کیلومتر بر ساعت و رطوبت 82 درصد می باشد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.