به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش برف از چهارشنبه شب در 2 بخش کوهستانی لاریجان وامامزاده عبداله شروع شده و بنا به گفته بخشداران این 2بخش درمجموع حدود 70روستا سفیدپوش شده است.
بخشدار لاریجان آمل گفت: برف در 50روستا وشهرهای رینه وگزنک در این بخش از 5 تا 50سانتیمتر بر زمین نشست وباعث تخریب راه ارتباطی چند روستا دراین بخش شده است.
رضا مقدم در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه برق حدود 15 روستای بخش لاریجان هم از بامداد امروز پنجشنبه قطع شده است، اضافه کرد: عوامل اداره توزیع برق بخش لاریجان هم اکنون در روستاهایی که تاسیسات برقی آنها دچار مشکل شده حضور دارند ودر تلاش برای وصل دوباره برق دراین روستاها هستند.
وی افزود: خسارت هایی به باغ های سیاه ریشه بخش نیز وارد شده که کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی ونهایی کردن آن هستند.
بخشدار لاریجان آمل اضافه کرد که با وجود این، تمامی محورهای مواصلاتی باز و رفت و آمد خودروها درآنها جریان دارد.
** برف در 20 روستای بخش امامزاده عبداله آمل
همچنین بخشدار امامزاده عبداله آمل گفت: بارش برف که از عصرچهارشنبه به تدریج در2 روستای ' نشل وخرم ' شروع شده بود، اکنون حدود 20روستای این بخش را فرا گرفته است.
یحیی عسگری پور، شدت بارش برف در این بخش را حدود 30سانتی متر اعلام واضافه کرد: این وضعیت تردد در برخی روستاهای این بخش را با مشکل مواجه کرده و حدود15 روستا نیز در خاموشی به سر می برند.
وی افزود: اکیپ های اداره برق شهرستان از صبح پنجشنبه به روستاهای این بخش اعزام وتلاش برای برقراری جریان برق ادامه دارد.
وی یادآورشد: هنوز از خسارت های احتمالی به بخش گزارش نشده وبرآوردها تا عصرجمعه اعلام خواهد شد.
هواشناسی مازندران اعلام کرد که با تقویت جریان شمالی تا پایان هفته جاری وضعیت جوی این استان بارانی است و در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی، ناپایداری جوی در مازندران تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و از عصر امروز این ناپایداری با شدت بیشتری به مناطق شرق استان نیز گسترش می یابد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.