ربیع فلاح روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری افزود: همانطوری که رئیس جمهوری ایران اعلام کردند ، ترامپ باید از ملت ایران عذر خواهی کند.
وی با اشاره به این که ملت ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و این چنین اظهارات مانع تبعیت و پیروی ملت ایران از ولایت فقیه نمی شود، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح طلایه داران امنیت و سازندگی هستند.
استاندار مازندران رشادت طلبی و ایثار و مقاومت رزمندگان دلاور اسلام درهشت سال دفاع مقدس را ستود و بیان داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم ، ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل جور و ستم و عزت ، اقتدار و عظمت ملت ایران در سایه فرهنگ عاشورا است.
فلاح تصریح کرد : رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با یاد عاشورا و کربلا حماسه آفریدند و عشق به امام حسین (ع)و یارانش روح شهادت طلبی را در دل و جان رزمندگان ما زنده کرد.
وی ادامه داد : در سایه فرهنگ حماسی عاشورا بود که نیروهای مسلح و بسیج ما با ایثار و فداکاری آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و کسب پیروزی و افتخار انجام دادند.
استاندار مازندران قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در جهان سرآمد دانست و گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.
وی اظهار داشت : امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند .
وی تاکید کرد : افتخار می کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح از مقتدرترین نیروهای نظامی جهان هستند.
استاندار مازندران صلح و امنیت و آرامش امروز ما را در سایه نیروهای مسلح مقتدر ، توانمند و فداکار دانست و گفت : امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و طلیعه دار بیداری اسلامی در منطقه است .
وی نیروهای مسلح را مایه افتخار و اقتدار مردم ایران خواند و گفت : نیروهای ارتش و سپاه ، نظامی و انتظامی و مرزبانی و بسیج ما در سال های پس از جنگ با همان روحیه و با این انگیزه ایمانی برآمده از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی مسیر اعتلای کشور را هموار ساختند.
استاندار مازندران با اشاره به آمادگی همه نیروی های مسلح برای انجام هر ماموریتی گفت : در سایه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری ، حمایت مردم و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در صلح و آرامش و امنیت زندگی می کنیم و همه باید قدر این نعمت را بدانیم.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.