به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم با حضور اعضای شورای شهر ، مسئولان شهرستانی و ورزش دوستان در روبروی محل تربیت بدنی این شهرستان برگزار شد که استقبال کنندگان با اهدای گل به این ورزشکار به او خیر مقدم گفتند.
مسعود حسن زاده جوجیستوکار قائمشهری 2 روز پیش در مسابقات آسیایی که در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شد موفق شد تا مدال نقره را از آن خود کند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد.
وی در بدو ورود و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برنامه آینده خود گفت که تا 2 ماه آینده مسابقات جهانی جوجیستو در کلمبیا آغاز خواهد شد و این بازی ها در سطح بالایی برگزار خواهد شد.
حسن زاده با بیان اینکه از فردا تمریناتم را آغاز خواهم کرد ، افزود : تمریناتم را به صورت فشرده انجام خواهم داد تا بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، پنجمین دوره از بازی های آسیایی 2017 با حضور کشورهای مختلف در 21 رشته ورزشی از 26 شهریورماه تا پنجم مهرماه به میزبانی شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان در حال برگزاری است
تیم ایران با 214ورزشکار در 20 رشته ورزشی در این دوره از بازیهای آسیایی شرکت دارد که از این تعداد 29 ورزشکار مازندرانی هستند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.