به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان مازندران ، محمد درخشان روز چهارشنبه در مجمع عمومی هیات جودو مازندران در ساری گفت : روزهای بد جودو به پایان می رسد و این رشته ورزشی کم کم خود را برای رسیدن به جایگاه اصلی در آسیا و جهان آماده می کند.
وی ادامه داد : جودو از رشته های خوب ورزشی و مورد علاقه جوانان است و برای توسعه و موفقیت بیشتر این رشته ورزشی همه باید همکاری کنند.
درخشان برنامه های مهم فدراسیون را توسعه این رشته ورزشی اعلام کرد و از جودوکاران ایرانی خواست که خود را با مقررات این فدراسیون وفق دهند.
رئیس فدراسیون جودو کشور اظهار داشت : در ارائه برنامه همگام با فدراسیون جهانی حرکت خواهیم کرد و مقررات انضباطی ما در فدراسیون برای تمام عوامل اعم از بازیکنان، تیم ها و سایر افراد یکسان است.
رئیس فدراسیون جودو و کوراش ، با ستایش از ظرفیت و توانمندی ورزش مازندران ، خواهان ارائه تقویم ورزشی مناسب توسعه ای برای این رشته ورزشی از سوی هیات جودو استان شد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این نشست گفت : جودو در این استان از جایگاه خوبی برخوردار است و انتظار ما از این رشته ورزشی بالاست.
حبیب حسین زادگان افزود : باید هیات جودو استان مازندران تلاش کند تا این استان نماینده ای در بین ملی پوشان جودو اعزامی به المپیک داشته باشد.
درپایان این نشست مجتبی قدمی برای دومین بار توانست با 12 رای اعضای مجمع این رشته ورزشی چهار سال دیگر حضورش را در هیات جودو مازندران تثبیت کند.
در مازندران 47 هیات ورزشی فعال است و 170 هزار ورزشکار بیمه شده در این رشته های ورزشی فعالیت دارند.
مجمع عمومی هیات جودو مازندران بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
این دومین مجمع عمومی ورزشی مازندران در نیمه سال اول است که بدون دعوت از خبرنگاران برگزار می شود.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.