به گزارش خبر آنلاین منطقه مازندران، در این مراسم که با حضور دکتر ابراهیمی مدیرکل امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر جعفری قائم مقام اداره کل امور مجلس وزارت عتف، ریاست دانشگاه، معاونان، مشاوران، روسای دانشکده ها، قهرمانان المپیکی ورزش مازندران و با شرکت اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه مازندران در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه برگزار شد، دکتر سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران با بیان اینکه با برآورد 800 میلیون تومان اعتبار اولیه، احداث این سالن ورزشی در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این سالن به عنوان تنها مرکز تحقیقاتی عملیاتی در سطح استان مازندران است.

دکتر میرنیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که در فرآیند جذب اعضای هیات علمی، دو عضو هیات علمی پژوهشی برای این مرکز در نظر گرفتیم تا به تحقیق بپردازند، گفت: به دنبال آن هستیم تا روش تحقیق را به دانشجویان آموزش دهیم.
رییس دانشگاه مازندران با بیان اینکه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه مازندران از بهترین دانشکده ها در نوع خود در سطح کشور است، ادامه داد: این مرکز به عنوان امانتی در اختیار این دانشکده قرار گرفته است که البته نواقص تجهیزاتی داشته و نیاز به امکانات دارد که در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

دکتر میرنیا ادامه داد: ما معتقدیم برای اجرای پروژه ها نباید منتظر دریافت هزینه دولتی باشیم. باید با شیوه های انقلابی و ایجاد انگیزه کار را به جلو برد. یکی دیگر از پروژه هایی که تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد، گالری دانشکده هنر و معماری می باشد که با احداث این گالری، دانشجویان، بیش از 270 قطعه هنرهای ساخته ی دست خود را به نمایش می گذارند و این پروژه نیز با همین شیوه انقلابی گری ساخته شده است.

رییس بزرگترین مرکز آموزش عالی استان با اشاره به اینکه برای ساخت آزمایشگاه مرکزی مبلغ 2 میلیارد تومان وام درخواست کردیم تا بتوانیم تا قبل از پایان سال، این پروژه را نیز به مرحله افتتاح برسانیم افزود: پروژه هایی نظیر استخر و مجتمع فرهنگی دانشگاه نیز در مرحله طراحی قرار دارد که به زودی کلنگ این پروژه ها نیز زده خواهد شد.
رییس دانشگاه معین منطقه 2 کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه در سطح دانشگاه مکانی برای فعالیت تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی - هنری دانشجویان وجود ندارد که بزودی با اعتباری در حدود 1 میلیارد تومان کلنگ این مجتمع فرهنگی زده خواهد شد.

رییس دانشگاه مازندران با اشاره به این مطلب که هیچ دانشگاهی با این قدمت به اندازه ما کمبود زیرساخت و اعتبار ندارد، ادامه داد: اگر بخواهیم به موفقیت برسیم باید ریسک پذیر باشیم. تاکنون هشت پروژه با مبالغ چند صد میلیونی شامل سالن های اجتماعات و ... افتتاح شد.

دکتر میرنیا در پایان اظهار امیدواری کرد تا با حمایت های وزارت علوم و سایر سازمان های مربوط بتوانیم دانشگاه مازندران را به نقطه ای برسانیم تا دیگر شاهد کمبود زیرساخت و امکانات تحقیقی در آن نباشیم.

یادآور می شود: قبل از برگزاری آیین افتتاح مرکز تندرستی دانشگاه، دکتر میرنیا رییس دانشگاه مازندران به همراه میهمانان وزارتی خود( دکتر ابراهیمی و دکتر جعفری) پس از ادای احترام به بارگاه مطهر شهدای گمنام دانشگاه مازندران، از پروژه های عمرانی انجام شده و در دست اقدام دانشگاه در خوابگاه های دانشجویی دختران و پسران، مجتمع رفاهی اقامتی شهید نواب صفوی و پردیس دانشگاه بازدید کردند.

در پایان مراسم نیز پس از تجلیل از جهان پهلوان رضا یزدانی کشتی گیر آزادکار ایران و قهرمان کشتی جهان، مرکز تندرستی دانشگاه مازندران به عنوان اولین مرکز سنجش و پایش ورزشی استان مازندران افتتاح شد

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 732242
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.