به گزارش ایرنا ، ایوب صالحی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کلاردشت افزود :‌ نکته مهم تر آنکه اعتبارات قابل توجهی از توان مشارکت های مردمی در این حوزه هزینه شده که تمامی موفقیت های این دولت در سایه رهنمودهای هدایتگرایانه رهبری فرزانه بوده است.
وی اظهارداشت : اینکه عده ای از بدخواهان نظام اسلامی با فرافکنی و سیاه نمایی درصدد هستند تا عملکرد دولت را نزد ملت ضعیف جلوه دهند به دوراز انصاف است.
فرماندار کلاردشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر اظهار داشت : این ایام فرصتی طلایی و مغتنم برای اطلاع رسانی شفاف و جامع فعالیت های دولت با منظور آگاهی سازی مردم است تا بدانند در این مدت چه کارها و اقداماتی دولت برای تامین رفاه مردم انجام داده است.
صالحی با تشریح ویژگی های برجسته شهدای دولت دو یاردیرین او صدیق مام راحل (ره ) ادامه داد : شهیدان رجایی و باهنر در حل مشکلات مردم اسوه و الگو بودند و شهادت این شهدای والا مقام نیز برای آنان یک امری عادی بود.
** سنگینی بارمسئولیت بر دوش مسئولان در دولت دوازدهم
فرماندار کلاردشت گفت : پیروزی مجدد دولت تدبیر و امید در انتخابات بیست و نهم اردیبشهت ماه در حقیقت مسئولیت مسئولان و کارگزاران نظام را سنگین تر و مضاعف کرده است بنابراین درسال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال همه مسئولان منطقه باید به تاسی از این شعار مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش کنند.
وی نرخ بیکاری شهرستان کلاردشت را حدود 11 درصد اعلام کرد و افزود : با اینکه این رقم از نرخ بیکاری استان نیز پایین تر است اما برای حل مشکل اشتغال دستکم 912 نفر از افراد جویای کار این شهرستان باید از همه امکانات و ظرفیت های موجود منطقه استفاده کرد.
** بهره گیری از تمام ظرفیت های برای حل معضل بیکاری
فرماندار کلاردشت: یکی از راههای حل مشکل این تعداد از افراد جویای کار در این شهرستان را استفاده از همه ظرفیت های بویژه در حوزه گردشگری و نیز بهره گیری از تمامی روزنه های بنگاه های اقتصادی در بخش تولید معرفی کرد.
صالحی افزود : به عنوان نمونه اگر به گونه ای سیاست گذاری شود تا از تسهیلات مصوب بسته رونق تولید برای احیا و تکمیل برخی از واحدهای تولیدی از جمله شرکت نساجی میشایل بافت این شهرستان هزینه شود به یقین شاهد حل ریشه ای معضل بیکاری در این منطقه خواهیم بود.
** وفاق و همدلی راه توسعه و پیشرفت
وی گفت : وفاق و همدلی سبب توسعه ، پیشرفت و بهبود فضای کسب و کار در شهرستان می شود و به هیچ طیف و جریان های خاصی اجازه داده نمی شود تا طبل ناامیدی در شهرستان بکوبند .
صالحی افزود : امروز به فضل الهی کارها یکی پس از دیگری در این شهرستان در حال انجام است ضمن آنکه بزودی شاهد رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی و استقرار اداراتی مانند راه و شهرسازی ، مدیریت شبکه بهداشت و درمان و نیز بهره برداری از جایگاه سی ان جی در منطقه خواهیم بود.
شهرستان کلاردشت با دست کم 18 هزار نفر جمعیت متغییر و 5 هزار نفر جمعیت ثابت در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.