به گزارش خبرنگار ایرنا ، طرح های بهره برداری شده شامل 7 طرح در حوزه کشاورزی و 2 طرح در حوزه شهرداری بوده است که برای این طرح ها 1 میلیارد و 992 میلیون و 700 هزار تومان هزینه شده است .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در افتتاح 7 طرح که به صورت همزمان در روستای هردرود برگزار شد ، افزود : 2 طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در روستاهای چپی و ریکنده در سطح 26 هکتار به بهره برداری رسیده است .
فرزین فرهادی گفت که 5 طرح لاینینگ کانال انتقال آب بتنی در روستاهای بالارستم ، وسطی کلا ، ولوند ، اوجی تالار و هردرود به طول 12 کیلومتر به بهره برداری رسیده است .
وی میزان هزینه صرف شده برای این طرح ها را 11 میلیارد و 927 میلیون ریال اعلام کرد .
سرپرست شهرداری قائمشهر در حاشیه افتتاح 2 طرح رفاهی گفت : طرح بوستان امام رضا در فضایی به مساحت 4 هزار و 150 متر مربع و با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
حمید رضا خنکدار گفت که در این مکان ؛ فضاهای ورزشی از جمله زمین بسکتبال ، زمین پینگ پنگ به همراه پارک بازی کودکان تعبیه شده است .
وی به افتتاح بوستان پرورش در شهرک یثرب اشاره ایی کرد و افزود : این طرح در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.