ذکریا اشکپور روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از پایگاه اورژانس بهنمیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فعالیت پایگاه های اورژانس در کانکس و یا مکان های اجاره ای با خود معضلات و مشکلاتی همچون نامناسب بودن محیط کار برای پرسنل ایجاد می کرد .
وی با اشاره به اینکه ساخت پایگا ههای اورژانس با همکاری و همراهی خیران صورت می گیرد ، ادامه داد : در یک دهه اخیر با همراهی خیران مازندران مناسب سازی و بهبود فضای پایگاه های اورژانس و استفاده از سازه های بتنی انجام شده است .
سخنگوی اورژانس مازندران گفت : پیشتر در هر شهرستان از چهار پایگاه اورژانس تنها یک پایگاه مناسب و ملکی بود که اکنون با اقدامات انجام شده این روند تغییر 180 درجه ای داشته است .
وی با اشاره به اینکه تنها پایگاه اورژانس شهر بهنمیر سالها در یک اتاق ساختمان قدیمی یکی از مراکز بهداشت این شهر فعالیت می کرد ، گفت : پایگاه اورژانس این شهر در زمینی به مساحت 250 متر و با زیر بنای 110 متر مربع ساخته شد .
اشکپور هزینه اجرای این طرح را بیشتر از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : یک میلیارد و 300 میلیون ریال از این هزینه را یکی از خیران بهنمیر برای ساخت پایگاه پرداخت کرد .
به گفته سخنگوی اورژانس مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی استان نیز بیشتر از 10 میلیارد ریال برای خرید و تهیه آمبولانس ، امکانات موبایل آی سی یو و سی سی یو این پایگاه هزینه کرد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.