حسینعلی رفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در الیگودرز اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز امروز برای نجات جان دو بیمار اعزام شد.

وی افزود: امروز در تماس تلفنی با اورژانس الیگودرز مبنی بر نیاز یک بیمار60 ساله که به علت شکم حاد در منطقه موس بخش ززماهرود الیگودرز نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت، بالگرد اورژانس 115 به منطقه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان عنوان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و عدم دسترسی راه زمینی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان بالگرد اورژانس به منطقه اعزام و مصدوم را پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز انتقال داد.

وی بیان کرد: امروز در یک عملیات پروازی دیگر بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز برای نجات بیمار الیگودرزی که از ارتفاع سقوط کرده بود اعزام شد تا اقدامات لازم انجام شود.

رفایی گفت: عصر امروز طی تماس تلفنی با  اورژانس الیگودرز  مبنی بر نیاز مصدوم 40 ساله سقوط از ارتفاع  در منطقه مادیان مرده بخش ززماهروالیگودرز، بالگرد اورژانس هوایی به این منطقه اعزام و مصدوم را پس از اقدامات اولیه درمانی به  بیمارستان شهید ولیان الیگودرز منتقل کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623241
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.