به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح شامگاه شنبه در جمع مردم روستای حسین آباد شهرستان بهشهر با گرامیداشت هفته دولت افزود : هفت هزار طرح و پروژه هم در بخش های زیرساختی و عمرانی با 80 هزار میلیارد ریال هزینه در دولت یازدهم در مازندران اجرا شد.
وی یکی از ویژگی های عملکرد دولت یازدهم را توجه متوازن به شهرها و روستاها برشمرد و توضیح داد : نگاه توسعه ای دولت در تمام روستاها و شهرها به صورت مناسب تقسیم شده است و توازن در بخش های مختلف انجام شد.
استاندار مازندران گفت : در گذشته مشکل استان مازندران ، مشکل زیرساختی بوده است که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است و اکنون در بخش های مختلف راه، جاده، آب ، اقتصاد، فرهنگ و ... از زیرساخت های مختلف و مناسب برخورداریم.
وی با اشاره به اینکه تبدیل بندرامیرآباد به منطقه آزاد یکی از دغدغه های مردم شرق مازندران است ، افزود : بندر امیرآباد عرصه توسعه استان مازندان است و پیگیری برای تبدیل به منطقه آزاد شدن آن در حال انجام است ضمن اینکه باید نگاه جدی به غرب استان هم داشته باشیم و برای توسعه بندر نوشهر هم باید برنامه ریزی مدون انجام شود.
وی ادامه داد : اراضی قابل کشت در منطقه شرق مازندران بسیار فراوان است که باید اراضی بانک زمین تعیین تکلیف شود .
فلاح زراعت چوب را یکی از پردرآمدترین نوع درآمدزایی در شرق مازندران عنوان کرد و گفت که می توان با فراگیر کردن آن توسعه همه جانبه را برای این منطقه ایجاد کرد که برای این منطور با یک سرمایه گذار آلمانی در شرق مازندران وارد مذاکره شده ایم که با نهایی شدن برنامه ها، قرارداد بسته می شود.
استاندار مازندران همچنین گازرسانی به روستاها را از جمله خدمات مهم دولت تدبیر و امید نام برد و افزود : خدمات گسترده ای در این بخش به روستاییان ارائه شده و می شود و نیاز مازندران به گاز تا 100 سال آینده برطرف شد که باید قدردان این نعمت و خدمتگزاری بود.
فلاح همچنین گفت که در هفته دولت امسال 872 پروژه با اعتبار 419 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.